Działania w związku z pandemią COVID-19

Status obiektu

Cały czas przyjmujemy nowe rezerwacje między innymi na wiosnę, lato i jesień 2021.

Obiekt funkcjonuje zgodnie z wytycznymi i związku z wystąpieniem stanu epidemii wprowadzone zostały dodatkowe działania i ograniczenia.

 

Środki bezpieczeństwa wprowadzone w obiekcie

W celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwa pobytu, podjęliśmy następujące kroki:

– Wprowadziliśmy zakaz odwiedzin tj. przebywania w pokojach osób niezameldowanych.

– Wyposażyliśmy wszystkie przestrzenie wspólne w dozowniki ze środkami dezynfekującymi, prosimy o każdorazową dezynfekcję rąk przy wejściu na teren obiektu.

– W trakcie zameldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą, dokonywany jest pomiar temperatury (bezdotykowo) oraz krótki wywiad informacyjny ze wszystkimi wjeżdżającymi Gośćmi, pracownikami i dostawcami.

– Pracownicy recepcji pracują w masce ochronnej.

– Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze, oraz inne powierzchnie ogólnodostępne są dezynfekowane na bieżąco. W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący.

– Wszyscy pracownicy obiektu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące, codziennie przed rozpoczęciem pracy mają również mierzoną temperaturę.

– Wprowadziliśmy procedurę bieżącego sprzątania pokoi tylko na wyraźną prośbę gościa. Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach oraz pod nieobecność Gości w pokoju.

– W trakcie sprzątania po pobycie Gości dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, naczynia, telefon, pilot do telewizora i wszystkie inne przedmioty znajdujące się w pokoju.

– Wprowadziliśmy szczegółowe procedury dezynfekcji przestrzeni ogólnodostępnych

– Posiłki serwowane są do stolika w jadalni obiektu.

– Prosimy o zachowanie dwumetrowego odstępu od innych gości i personelu obiektu.

– Prosimy o częste mycie rąk wodą z mydłem.

– Prosimy o zasłanianie ust i nosa w przestrzeniach ogólnodostępnych.

– Wszelkie symptomy złego samopoczucia prosimy zgłaszać niezwłocznie do recepcji hotelowej.

 

Na obecną chwilę ograniczeniom w obiekcie podlega:

– Korzystanie z kącika dziecięcego – wyłączone do odwołania

– Korzystanie z placów zabaw zewnętrznych – wyłączone do odwołania

Mamy nadzieję, że w niedługim czasie powyższe obostrzenia związane z pandemią zostaną zniesione, i będą Państwo mogli korzystać z pełnej infrastruktury obiektu.

 

Kontakt bezpośredni

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 91 38 63418, +48 604 827 938 lub mailowo pod adresem: recepcja@dw-passat.pl Obie formy kontaktu są dostępne od godz. 7.00 do 19.00 – 7 dni w tygodniu.

 

Przydatne informacje

Jeśli masz objawy choroby, powinieneś skontaktować się z lekarzem.  Osoby zakażone koronawirusem zwykle mają:

– wysoką gorączkę, 

– kaszel,

– duszności,

– utratę węchu lub smaku.

Rzadziej pojawiają się takie objawy, jak bóle mięśni i głowy, biegunka, wysypka. Jeżeli występują u ciebie duszności lub kłopoty z oddychaniem, zadzwoń niezwłocznie na numer 112 lub 999, aby uzyskać pomoc medyczną, i uprzedź, że masz lub możesz mieć koronawirusa. Upewnij się, czy twoje objawy są charakterystyczne dla koronawirusa.

 

Kontakt z lekarzem

Jeśli twoje objawy są typowe dla zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2, skontaktuj się z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej za pośrednictwem teleporady. Rejestr placówek POZ znajdziesz tutaj. Lekarz po przeprowadzeniu oceny stanu zdrowia zdecyduje, czy skierować Cię na test na koronawirusa.

Jeśli lekarz wybrany przez ciebie jako lekarz pierwszego kontaktu akurat nie dyżuruje, przychodnia skieruje cię do lekarza dyżurnego, który go w tym momencie zastępuje i ma prawo wystawić zlecenie na wykonanie testu. 

Skorzystaj z wyszukiwarki poradni podstawowej opieki zdrowotnej: https://zip.nfz.gov.pl/GSL/GSL/POZ

Zlecenie wykonania testu na koronawirusa może wystawić Ci lekarz dyżurujący w ramach nocnej lub świątecznej opieki zdrowotnej. Jeśli czujesz się bardzo źle, zadzwoń na 112 – koniecznie powiedz, że prawdopodobnie masz COVID-19.

 

Poradź się telefonicznie

Chcesz się skontaktować ze stacją sanitarno-epidemiologiczną? Dzwoń do Centrum kontaktu COVID-19. Infolinia czynna całodobowo 22 25 00 115.

Jeśli masz pytania związane z koronawirusem, zadzwoń na infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia: 800 190 590.

Jeżeli jesteś za granicą, to dzwoń pod numer infolinii 22 125 66 00 (połączenia płatne zgodne z cennikiem operatora).